Výňatek z "Obchodních podmínek" bod 9
9. Ochrana osobních údajů a zasílání obchodních sdělení
9.1. Ochrana osobních údajů kupujícího, který je fyzickou osobou, je poskytována zákonem č. 101/2000 Sb., o ochraně osobních údajů, ve znění pozdějších předpisů.
9.2. Kupující souhlasí se zpracováním těchto svých osobních údajů: jméno a příjmení, adresa bydliště, identifikační číslo, daňové identifikační číslo, adresa elektronické pošty, telefonní číslo dále společně vše jen jako „osobní údaje") a IP-adresy, cookies, lokální Flash údaje, statistické informace jako jsou typ prohlížeče, operační systém, URL z níž jste byli přesměrováni na stránku, navštívené stránky, čas využívání (dále společně vše jen jako „statistické údaje")
9.3. Kupující souhlasí se zpracováním osobních údajů, a to pro účely realizace práv a povinností z kupní smlouvy a pro účely zasílání informací a obchodních sdělení prodávajícímu a se zpracováváním statistických údajů prodávajícím, a to pro účely systémové analýzy z důvodu prevence boje proti počítačové kriminalitě.
9.4. Kupující bere na vědomí, že je povinen své osobní údaje (při registraci, ve svém uživatelském účtu, při objednávce provedené z webového rozhraní obchodu) uvádět správně a pravdivě a že je povinen bez zbytečného odkladu informovat prodávajícího o změně ve svých osobních údajích.
9.5. Zpracováním osobních údajů kupujícího může prodávající pověřit třetí osobu, jakožto zpracovatele. Kromě osob dopravujících zboží nebudou osobní údaje prodávajícím bez předchozího souhlasu kupujícího předávány třetím osobám.
9.6. Osobní údaje budou zpracovávány po dobu neurčitou. Osobní údaje budou zpracovávány v elektronické podobě automatizovaným způsobem nebo v tištěné podobě neautomatizovaným způsobem.
9.7. Kupující potvrzuje, že poskytnuté osobní údaje jsou přesné a že byl poučen o tom, že se jedná o dobrovolné poskytnutí osobních údajů. Kupující prohlašuje, že byl poučen o tom, že souhlas se zpracováním osobních údajů může ve vztahu k prodávajícímu odvolat písemným oznámením doručeným na adresu prodávajícího.
9.8. V případě, že by se kupující domníval, že prodávající nebo zpracovatel (čl. 9.5) provádí zpracování jeho osobních údajů, které je v rozporu s ochranou soukromého a osobního života kupujícího nebo v rozporu se zákonem, zejména jsou-li osobní údaje nepřesné s ohledem na účel jejich zpracování, může:
požádat prodávajícího nebo zpracovatele o vysvětlení,
- požadovat, aby prodávající nebo zpracovatel odstranil takto vzniklý stav. Zejména se může jednat o blokování, provedení opravy, doplnění nebo likvidaci osobních údajů. Je-li žádost kupujícího podle předchozí věty shledána oprávněnou, prodávající nebo zpracovatel odstraní neprodleně závadný stav. Nevyhoví-li prodávající nebo zpracovatel žádosti, má kupující právo obrátit se přímo na Úřad pro ochranu osobních údajů. Tímto ustanovením není dotčeno oprávnění kupujícího obrátit se se svým podnětem na Úřad pro ochranu osobních údajů přímo.
9.9. Požádá-li kupující o informaci o zpracování svých osobních údajů, je mu prodávající povinen tuto informaci předat. Prodávající má právo za poskytnutí informace podle předchozí věty požadovat přiměřenou úhradu nepřevyšující náklady nezbytné na poskytnutí informace.
9.10. Kupující souhlasí se zasíláním informací souvisejících se zbožím, službami nebo společností prodávajícího na elektronickou adresu kupujícího a dále souhlasí se zasíláním obchodních sdělení prodávajícím na elektronickou adresu kupujícího.
9.11. Tímto prohlášením o ochraně osobních údajů vás společnost DUKAS PRAHA s.r.o. informuje o tom, jaké osobní údaje v rámci našeho internetového obchodu e-shop DUKAS PRAHA s.r.o. shromažďujeme a jak tyto údaje zpracováváme a využíváme. Vaše údaje jsou chráněny proti neoprávněnému přístupu a ztrátě.
9.12 DUKAS PRAHA s.r.o. shromažďuje osobní údaje, které uvedete:
- při registraci v internetovém obchodě e-shop DUKAS PRAHA s.r.o.
- při zadání objednávky v systému jako registrovaní i neregistrovaní zákazníci
- při zadání e-mailové, telefonické nebo faxové objednávky
- v rámci dotazu ke zboží nebo objednávce
9.13 DUKAS PRAHA s.r.o. dále shromažďuje v rámci používání svých internetových stránek, následující údaje:
- IP-adresy
- cookies, lokální Flash údaje
- statistické informace jako jsou typ prohlížeče, operační systém, URL z níž jste byli přesměrováni na stránku, navštívené stránky, čas využívání, atd.
Tyto údaje se nevyužívají ve spojení s konkrétní osobou, slouží pouze k statistickým analýzám pro potřeby společnosti DUKAS PRAHA s.r.o..
9.14. Vaše osobní údaje používáme zejména:
- k vyúčtování dodávky objednaného zboží
- zajištění přepravy expedované zásilky
- ke splnění zákonných povinností, v souvislosti se správou daně
- k doplnění informaci k zadané objednávce
- k odeslání informace o odeslání zásilky
9.15. Poskytování osobních údajů:
S údaji zacházíme důvěrně a neposkytujeme je třetím osobám, s výjimkou dat nutných k zajištění přepravy smluvními přepravci . Tyto společnosti mají povinnost zacházet s Vašimi údaji důvěrně a bezpečně a smí je využívat jen pro plnění přepravy.
9.16 Právo na odvolání, opravu a smazání údajů:
Pokud jste nám udělili svolení ke zpracování osobních údajů, můžete ho kdykoli odvolat.
DUKAS PRAHA s.r.o. smaže Vaše osobní údaje, jakmile požádáte o jejich smazání. Upozorňujeme, že údaje nemůžeme smazat do doby, dokud nedojde k vyúčtování zboží a předání přepravci k doručení.
Informovat se o údajích a požádat o jejich opravy a smazání, můžete na adrese: DUKAS PRAHA s.r.o., Malečická 16a, 130 00 Praha 3, email: Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript.
Tento řád poskytuje zákazníkovi informace o tom jak postupovat v případě reklamace zboží koupeného prostřednictvím zásilkového prodeje.
I. OBECNÉ PODMÍNKY
Povinnost kupujícího
Kupující je ve vlastním zájmu povinen bezprostředně po dodání zboží toto prohlédnout a bez zbytečných odkladů informovat prodejce o případných zjištěných závadách a to nejlépe na naše zákaznické centrum - telefon 271 007 261 nebo elektronicky na adrese Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript..
Pokud tak neučiní, vystavuje se nebezpečí, že mu pozdější případná reklamace nebude uznána. Na výše uvedeném telefonu Vám v době od 09 – 17 hodin (Po – Pá) i poradíme s vyřizováním veškerých reklamací. Před prvním použitím je kupující povinen prostudovat záruční podmínky včetně českého návodu k obsluze (jsou-li k danému výrobku k dispozici) a následovně se těmito informacemi důsledně řídit. Záruka se nevztahuje na běžné opotřebení věci (nebo jejich dílů) způsobené používáním. Kratší životnost výrobku nelze tedy považovat za vadu a nejde ani reklamovat.
Reklamační řízení může být zahájeno, pouze pokud zákazník předloží kompletní reklamovanou věc (pokud není dohodnuto jinak) a prokáže hodnověrným způsobem její zakoupení od společnosti (nejlépe nákupním dokladem). Reklamovaná věc musí být řádně vyčištěna, zbavena veškerých nečistot a hygienicky nezávadná. Společnost je oprávněna odmítnout zboží k reklamačnímu řízení pokud zákazník nesplní výše uvedené požadavky.
Povinnost prodávajícího
Oprávněná reklamace bude vyřízena bez zbytečných odkladů a to nejpozději do 30 kalendářních dnů ode dne uplatnění reklamace, pokud se strany nedohodnou jinak.
II. ODSTOUPENÍ OD KUPNÍ SMLOUVY PŘI POUŽITÍ PROSTŘEDKŮ KOMUNIKACE NA DÁLKU
Zákazník, který jako spotřebitel uzavřel s prodávajícím kupní smlouvu na zboží použitím některého z prostředků komunikace na dálku (typicky zásilkový prodej), je oprávněn v souladu s § 53 občanského zákoníku od této odstoupit do 14 dnů od převzetí zboží.
Odstoupení od kupní smlouvy může zákazník uplatnit na reklamačním středisku způsobem viz. odstavec IV. ad 4.
Náklady spojené s vrácením zboží nese v tomto případě zákazník.
III. ROZPOR S KUPNÍ SMLOUVOU
Prodávající odpovídá zákazníkovi v souladu s § 616 občanského zákoníku za to, že zboží je při převzetí zákazníkem ve shodě s kupní smlouvou, zejména, že je bez vad.
V případě, že zboží při převzetí zákazníkem nebude ve shodě s kupní smlouvou (dále jen "rozpor s kupní smlouvou"), má zákazník právo na to, aby prodávající bezplatně a bez zbytečného odkladu zboží uvedl do stavu odpovídajícího kupní smlouvě, a to podle požadavku zákazníka buď výměnou zboží, nebo jeho opravou; není-li takový postup možný, může zákazník požadovat přiměřenou slevu z ceny zboží nebo od smlouvy odstoupit. To neplatí, pokud zákazník před převzetím zboží o rozporu s kupní smlouvou věděl nebo rozpor s kupní smlouvou sám způsobil.
Rozpor z kupní smlouvou může zákazník uplatnit na reklamačním středisku: Reklamační oddělení DUKAS PRAHA s.r.o. Malešická 16a, 130 00 Praha 3. Postup viz. odstavec IV. ad 4.
IV. UPLATNĚNÍ REKLAMACE V ZÁRUČNÍ LHŮTĚ
Všeobecná ustanovení
Tento reklamační řád byl zpracován v souladu s Občanským zákoníkem a vztahuje se na zboží, u kterého byla reklamace uplatněna v záruční době.
Ke každému zboží je přikládán daňový doklad, který může sloužit i jako záruční list, pokud tento není přibalený u zboží již od výrobce a námi potvrzený. Souhlas se záručními podmínkami stvrzuje zákazník podpisem při převzetí zboží. Pokud si zboží neodebírá osobně, tak se rozumí převzetím zboží okamžik, kdy zboží přebírá od dopravce.
Záruční podmínky
1) Délka záruky je 24 měsíců a začíná běžet dnem skutečného převzetí zboží kupujícím. Záruka se prodlužuje o dobu, po kterou byl výrobek v záruční opravě. V případě výměny výrobku bude zákazníkovi vystaven nový dodací list. Případná další reklamace se bude uplatňovat na základě tohoto nového dokladu.
2) Zakoupí-li zákazník od společnosti věc, která je již při prodeji označena jako použitá nebo u níž je zákazník seznámen se skutečností, že má vadu nebo vady, společnost neodpovídá za vady takové věci, odpovídající míře používání nebo opotřebení, které má věc při převzetí zákazníkem stejně jako za vady, na něž byl zákazník upozorněn. U věcí prodávaných za nižší cenu se záruka nevztahuje na vady, pro které byla nižší cena sjednána. U věcí použitých společnost může záruční dobu po dohodě se zákazníkem zkrátit, ne však méně než na 12 měsíců; tuto dobu uvede společnost v dokladu o prodeji věci.
3) Zákazník uplatňuje záruku zasláním na reklamační středisko.
4) Zákazník doručí reklamované zboží prostřednictvím Česká pošty nebo některé z přepravních firem řádně zabalené (aby bylo zaručeno zabránění vzniku škod způsobených přepravou) do servisního střediska na adresu: DUKAS PRAHA s.r.o. Malešická 16a, 130 00 Praha 3, pokud není dohodnuto jinak. V případě, že to bude méně nákladné, může zákazník taktéž doručit zboží osobně.
Pracovní doba je pondělí – pátek od 9.00 do 17.00 hod.
5) Jakmile bude reklamace vyřízena, servisní středisko zašle kupujícímu zboží zpět prostřednictvím některé přepravní služby, popř. zašle informaci k osobnímu vyzvednutí v našem servisním středisku. V případě oprávněnosti reklamace a jejího vyřizování samotným prodejcem hradí dopravné zpět zákazníkovi prodejce. Pokud je opravené zaslané zboží vráceno prodejci přepravcem zpět jako nevyzvednuté, popř. nebude vyzvednuto na prodejně, bude na náklady zákazníka uskladněno. Zákazník je povinen nejpozději do jednoho měsíce od uplynutí doby, kdy oprava zboží měla být provedena, se spojit se servisním střediskem prodejce a opravené zboží v této lhůtě též vyzvednout. Neučiní-li tak, je povinen v souladu s § 656 Občanského zákoníku zaplatit prodejci poplatek za uskladnění, když tento je ve výši 200 Kč/ks za každý započatý měsíc skladování počínaje prvním dnem měsíce následujícího po měsíci, ve kterém zákazník byl povinen si opravené zboží vyzvednout. Ve chvíli kdy doba skladování přesáhne 6 měsíců, je prodejce oprávněn výrobek prodat a výtěžek z prodeje započíst na úhradu dlužné částky za skladování.
6) Nárok na uplatnění záruky zaniká v těchto případech:
· poškozením zboží při přepravě, kdy tyto škody je nutné řešit s dopravcem při převzetí zásilky
· porušením ochranných pečetí nebo nálepek, pokud na zboží jsou
· neodbornou instalací, zacházením či obsluhou nebo použitím, které je v rozporu s uživatelskou příručkou či návodem
· používáním zboží v podmínkách, které neodpovídají podmínkám použití na obalu výrobku
· poškozením zboží živly
7) Prodejce si vyhrazuje právo nahradit vadné a případně neopravitelné zboží jiným kusem se stejnými parametry.
V. REKLAMACE POŠKOZENÉ ZÁSILKY
Věnujte při přebírání zboží velkou pozornost stavu balíku! Odpovědnost za poškození zboží v průběhu přepravy nese přepravce. Pokud zjistíte poškození balíku nebo zjevné poškození zboží, sepište o tom s přepravcem zápis popř. uveďte do zápisu o převzetí: PŘEVZATO S VÝHRADOU.
O poškození zásilky přepravcem vždy neprodleně také informujte naše reklamační oddělení a to buď telefonicky (tel.: 271 007 261 v době od 9 – 17 hod.) nebo kdykoliv e-mailem na: Tato e-mailová adresa je chráněna před spamboty. Pro její zobrazení musíte mít povolen Javascript.
Závěrečná ustanovení
Tento reklamační řád nabývá účinnosti od 1.9.2011
Změny reklamačního řádu jsou vyhrazeny.
Způsob dopravy
Vaši objednávku expedujeme v den přijetí objednávky, nejpozději následující pracovní den (platí pro zboží, které je aktuálně skladem).
Ceny dopravného:
DPD cena dle aktuálního ceníku DPD a velikosti zásilky | |||
|
|||
- DPD - zboží které je skladem bude zasláno nejpozději následující pracovní den. Doba pro doručování zásilek je 8-16hod. Nenacházíte-li se v této době na uvedné adrese doručení, žádáme Vás o změnu zasilatelské adresy např. do zaměstnání. Přepravce se bude snažit zásilku doručit maximálně dvakrát. V případě nezastižení adresáta bude zásilka vrácena zpět na naši adresu. V případě opětovného zaslání budeme účtovat dvojnásobné poštovné.
-Osobní odběr - po telefonické domluvě je možné si zboží osobně vyzvednout. Zboží může být uhrazeno hotově na místě nebo bankovním převodem předem. Termín vyzvednutí lze domluvit na telefonním čísle: 721 828 731. Zboží bude následně k vyzvednutí na adrese: DUKAS PRAHA s.r.o., Malešická 16a - 2.patro, 130 00 Praha 3.
Způsob platby
- Dobírka - platba v hotovosti při převzetí zásilky od společnosti Geis.
Způsob dopravy
Vaši objednávku expedujeme v den přijetí objednávky, nejpozději následující pracovní den (platí pro zboží, které je aktuálně skladem).
Ceny dopravného:
DPD - dobírka | 121 Kč |
DPD- platba předem na bankovní účet | 96 Kč |
Osobní odběr - platba na místě | 0 Kč |
Přesáhne-li výše Vaší objednávky 1.000,--Kč bez DPH, dopravné po celé ČR nebude účtováno. V případě platby na dobírku bude účtováno pouze doběrečné 30Kč.
- Geis - zboží které je skladem bude zasláno nejpozději následující pracovní den. Geis Vás bude telefonicky kontaktovat před doručením zásilky, minimálně hodinu před doručením. Doba pro doručování zásilek je 8-16hod. Nenacházíte-li se v této době na uvedené adrese doručení, žádáme Vás o změnu zasilatelské adresy např. do zaměstnání. Přepravce se bude zásilku snažit doručit maximálně dvakrát. V případě nezastižení adresáta bude zásilka vrácena zpět na naši adresu. V případě opětovného zaslání budeme účtovat dvojnásobné poštovné. Tyto podmínky platí pouze při doručování po celé ČR.
-Osobní odběr - po telefonické domluvě je možné si zboží osobně vyzvednout. Zboží může být uhrazeno hotově na místě nebo bankovním převodem předem. Termín vyzvednutí lze domluvit na telefonním čísle: 721 828 731. Zboží bude následně k vyzvednutí na adrese: DUKAS PRAHA s.r.o., Malešická 16a - 2.patro, 130 00 Praha 3.
Způsob platby
- Dobírka - platba v hotovosti při převzetí zásilky od společnosti Geis
-Platba předem - platba převodem na účet společnosti DUKAS PRAHA s.r.o., variabilní symbol = číslo daňového dokladu. Po připsání platby na náš bankovní účet č. 218867571/0300 je zasláno zboží na Vaši adresu dodání nebo připraveno k osobnímu odběru.
Novinky
DORUČENÍ VÁNOČNÍCH DÁRKŮ VČAS
Vážení zákazníci,
rádi bychom Vás informovali o vykrytí/plnění Vašich objednávek na přelomu roků 2024 a 2025.
Poslední možná expedice zboží v roce 2024 je v úterý 17.12. (platí pro objednávky obdržené do 9h v úterý 17.12.2024).
Z důvodu inventur a přechodu na nový systém je další možná expedice zboží
až v úterý 14.1.2025.
Vaše objednávky velmi rádi přijmeme i v tomto období s tím, že expedice bude probíhat až od úterý 14.1.2025.
Omlouváme se Vám za možné komplikace a děkujeme Vám za pochopení.
S přáním hezkých vánočních svátků,
DUKAS Praha s.r.o.
PŘIJĎTE ZA NÁMI NA VELETRH DO LETŇAN
Pánská volenka
Nově jsme pro Vás rozšířili nabídku o další skvělé „ostré kusy“ ze Solingenu. Tentokrát něco speciálně pro pány. Kdo z mužů není domácí kutil nebo nepotřebuje alespoň občas něco opravit a předělat? Třeba také rád lepí různé modely, vyrábí krmítka pro ptáčky nebo draka pro děti. S perfektními nástroji je to radost a práce rychle odsýpá.
Veselé léto s pestrými barvami
Tak už jsou tady! Krásné barevné nůžky a pinzety značky PREMAX ITALY. Udělejte radost sobě nebo svým blízkým nástroji v nezaměnitelném italském designu.
Luxus a kvalita, které si zamilujete: Pfeilring Original Solingen
Tohle může být poslední manikúra, kterou si v životě koupíte – další již nikdy potřebovat nebudete! Nejvyšší myslitelná kvalita, ruční zpracování, pravá kůže s nezaměnitelnou vůní – to vše s celoživotní zárukou.